Iskustvo – Utisci i doživljaji sa putovanja u Crnu Goru 25.07.2021.

Kako sam ušao u autobus, u Užicu, osetio sam priliv energije i olakšanje kao da sam došao kući među svoje. Nestala su neprijatna osećanja koja sam imao predgodnog dana i noći. Tokom putovanja bio sam razdragan i raspoložen razgovarajući sa putnicima. Kada smo stigli u Kolašin, koji je okružen predivnim šumama, pozdravili smo se i izgrlili sa Robertom i putnicima su ranije stigli u Kolašin. Nakon večere, imali smo sastanak na kome nas je Robert motivisao rečima da će naš boravak u Crnoj Gori dovesti do nekih pozitivnih promene na planeti.

Sutradan smo zbog kiše odustali od posete Parku Biogradska Gora i krenuli prema Podgorici. U kanjonu Morača posetili smo manastir Morača koji ima lepe freske iz 13.veka o životu proroka Ilije. Energija manastira je jaka. Sedeći u crkvi, doživeo sam duboku meditaciju u kojoj su se pojavile neke aktivacije u svesti: Morača u meni-Morača oko mene, Budi u miru, Budi u ljubavi, Budi u radosti. Pojavilo se
saznanje da je manastir Morača senzitivna tačka planete Zemlje, što je i Robert dobio, i objavio na radionici u Podgorici. Robert nam je preneo usmerenje Duhovnih energija da se umijemo vodom iz česme koja se nalazi u dvorištu manastira.

U Podgorici smo se smestili u hotelu sa četiri zvezdice, u kome smo ostali do kraja putovanja, i nakon odmora smo imali radionicu na kojoj smo iznozili svoje utiske.

Sledećeg dana smo krenuli na Ostrog i pošto autobus nije mogao skroz do kraja, pešačili smo kroz šumu do manastira. Kako smo se popeli, na platou ispred donjeg manastira doživeo sam energije, poboljšanje raspoloženja, entuzijazam.. Robert je rekao da aktiviramo molbe, i ja sam seo, i doživeo izuzetno snažno i lako propadanje u meditaciju koje nije imala kraja.. Dok smo čekali u dugačkom redu da dođemo do pećinske crkve i kivota Vasilija Ostroškog osećao sam delovanja energija i mir. Kada smo se vratili u Podgoricu, pitao sam svetleće telo da li je bilo zrelih svetlećih tela na Ostrogu, ono je reklo da jeste i da je bilo prožimanja sa našim svetlećim telima. Na moje pitanje, da li su zrela svetleća tela došla zbog nas ili ona tamo stalno borave, reklo je da je Ostrog Mesto Moći.

Četvrtog dana smo posetili Cetinjski manastir u kome se nalaze razna kulturna dobra i mošti, i ruka Svetog Jovana Krstitelja koju su otvorili u kovčegu da je celivamo, što se, po rečima vozača autubusa, dešava samo u retkim prilikama. U crkvi se nalazila i lepa slika Svetog Serafima. Moleći se doživeo sam duboku meditaciju i na kraju dobio poruku: “Budi ono što jesi.” Dva dana kasnije na radionici, Vasilije Ostroški je je preneo Robertu kazivanje koje se završilo sa porukom, “Budi ono što jesi”, i rekao da je njegovo svetleće telo bilo sa nama u cetinjskom manastiru. Mateja je dobila istu poruku od Vasilija u Cetinjskom manastiru. Tog popodneva sam doživeo prijatne trenutke druženja dok smo sedeli u centru Cetinja na kafi.

Petog dana smo posetlili Lovćen, Njegošev mauzolej i grobnicu. Sa Lovćena se pruža predivan pogled na Kotorski zaliv i Crnu Goru. Njegoševa energija me je osvežila i razbistrila. Njegoš je preneo Andreji Kastelic divnu poruku, u stihovima, o našoj poseti Lovćenu, koju je ona pročitala na radionici. Istog dana smo posetili Limsku pećinu koju sam prijatno doživeo iako sam imao odboj prema pećinama.
Zadnja dva dana proveli smo na Skadarskom jezeru kupajući se i vozeći brodićem. Priroda, šume, ptice, zelena i čista voda su me opile svojom čarima i lepotom.

Najlepši doživljaj sa ovog putovanja su druženja, prijateljstva, ljubav, tolerancija i poštovanje između putnika. Delili smo između sebe emocije i energiju dobrog raspoloženja koja nas je nosila. Osećam snažan prodor energija u moj sistem i duhovni skok u razvoju nakon ovog putovanja.

Hvala svima na divnom druženju, Robertu koji nas je skupio i vodio, Njegošu, Vasiliju, Stvaraocu i Duhovnim energijama.