Mesto Moći Aja Sofija 28.02.2019.

Zdravo Roberte,

Znaš da samo bile nas 9-oro iz Makedonije na mestu moći Aja Sofija pa bih volela da podelim svoje isustvo za sve koje prate Tebe i veruju u Sveta znanja.

Kad je pala ideja da idemo na to mesto moći odma sam rešila da idem, mada imam novi posao evo 3 meseca koi mi teško pada (rad u tri smene) i ne sleduju mi slobodni dani pošto pre Nove godine dali nam kolektivni odmor. U vezi radnog mesta shvatila sam to kao priliku za čiščenje (što i max koristim) pošto je fabrika sa 5000-6000 zaposlenika. Kad sam zatražila slobodan dan i napomenula da sam novi radnik šef mi je reko da mi je dozvoljeno odsustvo da bi mi sutra dan reko da mi ne sleduje. Rekao je da će mi biti neplaćen i savetovao da izvadim bolovanje da bi mi bio plaćen (što sam i uradila).

Za organizaciju ovog putovanja se pobrinula Lidija i Liljana (Hvala❤ Hvala sister ❤). Pošto su krenuli svi iz Skoplja mene su pokupili sa benzinske pumpe na autoputu. Odakle mi krenule i suze i pratile me za celo vreme ovog putovanja.

U sobi sam bila sa Lidijom M. i kad smo se čuli par dana pre polaska, pitala me dali da mi čuva mesto u autobusu, pošto smo bile nas 9 neko je trebao da sedi sa nepoznatom osobom pored sebe. Moj odgovor je bio da ne planiram ništo. U tom trenutku dobijem spoznaju da ću sedeti sa muškarcem pored sebe. Tako je i bilo, to je bio muškarac koji je putovao sa ćerkicom i suprugom. To mi je bila prilika za još jedno čiščenje koje sam radila.

Dok smo putovali, vodička nam je rekla da kad stignemo prtljag ostavljamo u hotelu a raspored po sobama znase posle 12:00 sati. Kad smo stigli u hotelu bilo je 4:00 ujutru i odma nam dali raspored soba. Tako smo imali vremena da se malo protegnemo i odmorimo.

Mi nismo pratili program koji nam nudila agencija za putovanje naš cilj je bila Aja Sofija.

15/02/2019 prvi dan napolju kišica hladno mi pešaka do Aja Sofije kako smo se približili osetim neki bol iza ispod vrata i kažem Lidiji hladno počeo da me boli vrat da bi kasnije osvestila da je počelo prožimanje svetlećih tela.

U Aja Sofiji sam bila pre 4 g. i u sećanju mi je ostao mir koji sam tada doživela a nisam bila upoznata sa Svetim znanjima i da je to mesto moći. Kad smo ušli neko me je pitao gde se nalazi mesto za želju samo sam pokazala tamo sa leve strane i odvoila se sama od grupe. Krenula sam i stala ispod lustera u sredini crkve pogledala gore i kao da me neko vodio krenula dalje i podignem glavu ispred mene ikona Bogorodice sa Isusom u krilo. Zadržala se ja tu i odradila par aktivacija da bi kasnije osvestila da treba da odradim aktivacije sa Bogorodicom (što sam odradila narednih dana isto prenela i grupi). Ostali mi unutra 2 sata i vratili se tramvajem u hotel.

To veče nas je posetio Rade koji je bio u kontaktu sa Lidijom i prošli smo jedno divno veče sa njim i dogovorili se da drugi dan dođe sa nama. Pišem Tebi da zamoliš za prožimanje svetlećih tela kod svih nas (Hvala ❤ Hvala ❤ Hvala ❤)

16/02/2019 rešili mi da opet uđemo u crkvu došo i Rade sa nama i rešili da uradimo zajedničku meditaciju (u gornjem nivou crkve bilo je stolica sa strane pa mi seli). Zadnji sa Liljanom smo izašli iz meditacije (tokom meditacije suze) dolazi nam u susret Lidija A. i kaže idemo da se slikamo gde smo juče meditirali i ide nekoliko metara ispred nas odjednom vidim da je stala prošla pored nje i vidim da uveliko plače da bi nam kasnije ispričala što je doživela. Slikali se mi sa Radetom i ja ti se opet izdvojim i uradim aktivacije sa Bogorodicom (prijalo mi tako da budem sama).

17/02/2019 trećeg dana rešili mi da sednemo na klupicu ispred ulaza uradimo zajedno aktivacije iz druge knjige Put ka prosvetlenju i krenemo mi na čaj (najbolji koi sam ikad pila) tu smo proveli još neko vreme zbog prožimanja.
Pitali konobara kako da stignemo do mesto koje je bilo dogovoreno za polazak grupe natrag stigli mi ispred vremena na dogovoreno mesto. Ja ti se tu opet odvojim sama od grupe i krenem da šetam a ono stvorila se gužva. MOL je bio veliki i ja ne mogu naći zbirno mesto pa se setim i Aktiviram zvezdani put idem u slastičaru i silazim i vidim zborno mesto tražim mobilni da vidim koliko je sati podižem glavu ispred mene prilazi mi Lidija kaže idemo da pijemo kafu ima još vremena.

Putovanje natrag je bilo bez napora i problema nije bilo nikakvih zastoja po granicama. Hvala Stvaraocu….hvala duhovnim energijama …hvala svim centrima i svestima kosmosa…hvala svetlećim telima sa Aja Sofije …Hvala Tebi Roberte što nam prenosiš Sveta znanja i daješ priliku da menjamo kvalitet svog životo i naše okruženje.

Nadam se da ćemo se uskoro videti i družiti sa Tobom i sve ostale koi su odabrali ovaj put u ime viših ciljeva i pomoć planeti.

Sve je uvek iznova novo ((( ❤ )))

Veliki zagrljaj za sve vas koji ovo čitate.