Poseta Mestu moći u Istanbulu – Aja Sofija 05.05.2019.

Posjet mjestu moči u Istanbul – Aja Sofija

Razmišljala sam na koje mjesto moči da putujem jer ima puno mjesta gdje želim otiči i donijela sam odluku da idem u Tursku. Nije moje prvo mjesto bila sam u Studenici, Svetoj Gori i Tihanju.

Tražila sam smještaju u starom gradu a da nije daleko od Aja Sofije. Našla sam jedan mali hotel povoljan 850m od mjesta moči. Organizirala sam smještaj let avionom na poslu rekla da trebam od 1. 3 godišnji, problemi su počeli 2 tjedna kasnije oko godišnjeg. Razgovor sa šeficom da sam joj za godišnji joj rekla još početkom januara i da nemogu druge dane uzeti pošto samnon putuje i kčerka i da je i ona uzela godišnji. Problemčiči su dolazili rješavala ih dolazili drugi i tako cijelo vrijeme. Tjedan dana  prije leta kčerka se razboljela kašalj, temp. i teško disanje. Na pitanje dali će ići na put rekla mi je da ide samnom.

Tako je se približavo dan polaska, poslala sam Robertu  eMail da mi pomogne. Odgovor sam dobila: bit če sve uredu nemoraš se bojati . uredu sam si  rekla bit če sve uredu nepričam engleski niti turski, neznam kako ce mi biti prilikom leta jer prvi puta letim. Tresla sam se kao šiba na vjetru od treme  bit če sve uredu  Robert ti je napisao. došao je napokon dan mog prvog leta u pravcu Istanbula. Sredili smo sve na pregledima i uskoro smo bili u zraku.

Nakon svih pregleda na izlazu nas je čekao tranzit do hotela bila je skoro ponoć legle smo umorne u krevet.  Noč je bila kratka i prvi dan u Istanbulu.

Pogledala sam kroz prozor i vidjela da je oblačno , spremile smo se i zamolile portira da nam naruči Taxi do Aja Sofije. Kupile smo si karte za ulaz i krenuli prema muzeju bilo je jako puno ljudi i male djece koja su plakala tako da smo polako prolazili kroz njega jedva se vidio bod. Nasla sam si mjesto i pocela sam izgovarati Aktivacije , Kčerka je čitala ,, Put do Raja prvi dio od Roberta ja sam imala Drugi dio kojeg sam čitala. Posjetitelji su nas čudno gledali u jednom momentu su u blizinu došla Policija koja nas je gledala ja sam ich pozdravila i nastavila dalje sa Aktivacijama. Samo su se nasmijali nakon kratkog vremena su se okrenuli i otišli , rominjala je kišica nas dvije smo se uputile pješice prema hotelu bilo je malo dulje pješačenje jer nismo mogle ući u ulicu.

Drugi dan je bilo sunčano sa hladnim vjetrom , krenule smo prema Aja Sofiji ostale smo blizu zida negdje oko 10 m gdje smo si narućili nešto za pojest tu smo ostale u blizini zida gdje sam radila Aktivacije . zamolila sam Svetu Trojicu da nepuše toliki vjetar da možemo ostati napolju.

Treči dan je bilo slično vrijeme kao u nedelju ostala smo u blizini zida gdje sam radila svoje Akticacije. Bila sam svaki dan sretna što sam tu gdje sam htijela biti i da je proslo sve uredu bez problema .

Za vrijeme Aktivacija osjecala sam mir , pojavljavio mi se smješak na usnicama , sreća koja se širila grudnim košem i sirila se u  meni, bolove u kičmi, zglobovima, umor, kostobolja, pospanost ili budnost koja traje po par dana , glavobolja koja sa mjestimice pojavljivala i tako nestajala.

Hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala