Putovanje na Mesto Moći Egipat 01.11.2019.

Hvala Svetoj Trojici
Hvala svih Svetim Duhovnim Energijama
Hvala svim Zrelim Svetlećim telima
Hvala LDR i naročito Robertu, koji prenosi sva usmerenja i poruke iz Kosmosa, zarad Višeg cilja i u skladu sa Voljom Stvaraoca
Šta više reći, već samo HVALA HVALA HVALA

Trudiću se da ne budem preopširna, ali je situacija takva da ću se možda i raspisati, izvinjavam se svima u napred.
Moja želja da posetim Egipat i Piramide je već nekoliko decenija prisutna, ali više iz radoznalosti, kao i većine stanovnika. Od kad sam u LDR i pošto se spominjalo od početka Mesta moći, ta se želja pojačavala. Prošle godine, čak pre decembra, sam u jednom razgovoru sa porodicom pričala o piramidama, sa oduševljenjem. Nakon radionica Mesta Moći i delovanja sa Piramida, to je ostala želja samo u meni. Takvo putovanje ne mogu sebi da priuštim, jer i suprug uvek ide samnom skoro svugde, i tako sam navikla i odgovara mi. Ali zna se. Izdatak je tada dupli…hvala hvala hvala

20.08.2019 mladji sin mi šalje na viber rezervaciju hotela za nas dvoje u Hurgadi od 20.10-30.10. Jako me je zbunio, pa sam ga nazvala za objašnjenje. Pitam šta je ovo?
On kaže.”Idete na odmor u Hurgadu”
Šta ćemo tamo?
Da se kupamo i gledamo piramide…
Tada sam shvatila da idu i on i njegova devojka.

Na reč PIRAMIDE, ja više nisam imala nikakvog argumenta da se “bunim” ili nešto kažem…Mojoj sreći nije bilo kraja…
Na preporuke, koje je Robert nekoliko puta iznosio, da svoje planove za odlazak na Mesta Moći ne treba javno govoriti, već po povratku, bilo je zakon za mene. Jako mi je bilo teško da bilo kome šta kažem. Samo par osoba iz moje porodice je znalo da idemo u Egipat. To ćutanje je za mene bilo prvo teško, a onda sam misao o odlasku, sklonila. Misliću o tome kada bude vreme.

Sredinom septembra Robert kaže za školicu Svete Trojice 18, 19, 20.10.2019 i ja se prijavim (nesvesna datuma). Kad sam dobila odobrenje, pogledam rezervaciju, i shvatim da se datumi poklapaju. Sa velikom teškoćom sam morala da otkažem Svetu Trojicu ali se zato nadam da ću u decembru prisustvovati ako DE budu dale svoj blagoslov. U svakom slučaju, mi smo 20.10 poleteli za Egipat, sa zakašnjenjem od par sati. Avion kasni u poletanju iz Hurgade. Ja aktiviram, molim, zahvaljujem…

Od momenta kada mi je sin poslao za putovanje, svaki dan sam radila neku od aktivacija ili celu radionicu sa MM Piramide, i molila Boga Ra-Amon Ra, kako kažu Egipcani, da sve protekne u najboljem redu i onako kako je najbolje za mene i celu Planetu. Aktivirala Portale, koristila zajedničke meditacije, pisala aktivacije za same Piramide (da mi budu pri ocima blizu) Sa nestrpljenjem ocekivala odlazak.
Ovo očekivanje je u stvari i bilo presudno. Posto nisam znala šta nas zaista čeka. Za sve one koji su već bii turisticki, znaju o cemu pricam a za one koji će ici kao ja, da znaju šta ih ceka.

Egipat je zemlja vrlo nestabilne vojne situacije. Naoružani vojnici, sa masinkama i pancirnim odelima na svakom koraku. Jedan policajac je bio sa nama u autobusu. Oklopna kola predvodila nekoliko autobusa a jedna na kraju kolone. Pošto se putuje 6h, stali smo na jedno odmorište, opasano žicom i punom vojske. Odmor od 30′ pa dalje na isti način. Ulazimo u Kairo, a ono jeziva slika. Kao naši gradovi ’99 posle bombardovanja. Zgrada od 15 spratova, 7, 8, 9, 10 porušene zidine, samo kostur. Pošto neznam šta je to, samo aktiviram mir u meni, Mir oko mene…

Posle obilaska starog grada idemo na Piramide. Pustinjska oluja nosi sve pred sobom, pesak ulazi u oci, kosu, usta…Stajem kod Keopsove piramide, a policajac traži da svi budemo u grupi. Bez odvajanja ili zastajkivanja. Tada je mladež, a bilo ih je pun autobus krenula sa slikanjem, i to mi je dalo nekih 45′ da budem uz ovu piramidu. Dekoder I i II su uz mene, citam i aktiviram po secanju,  a milicioner me gleda kao teroristu. Sve u svemu, vrlo nezgodna situacija. Molim Boga Ra u meni, da mi pomogne, i odjednom nestade naš čuvar. Tada sam vćc bila i ja opuštenija. Koliko, i da li je bilo ukrštanja, ne mogu reći. Znam da je moja želja i namera bila velika, a ledja me jesu bolela i još bole, ili od sve te napetosti ili od Svetlećih tela…hvala hvala hvala

Ovim bi završila, mada je bilo još puno situacija, ali o njima neki drugi put
Hvala Svetoj Trojici, koju sam nesebicno prizivala i molila
Hvala Duhovnim Energijama
Hvala Bogu Ra, što je sve prošlo mirno i bez incidenata
Energije nad Egiptom su zaista uzburkane i zato
Molim Portal Nade iznad Egipta da pomogne svom snagom na uskladjivanju misli sa voljom Stvaraoca kod svih ljudi na Planeti
U ime Oca Sina i Svetoga Duha molim Portal Mirko 5 do 5 da se aktivira i spreci velike ratove na Planeti
Hvala hvala hvala
Želim da moje i misli svih ljudi na Planeti budu u skladu sa voljom Stvaraoca…hvala hvala hvala

01.11.2019.

Hvala Svetoj Trojici
Hvala svim Duhovnim energijama, Svestima, Visoko razvijenim civilizacijama
Hvala svim Zrelim Svetlećim telima sa planete i iz Kosmosa
Hvala Robertu za svaku izgovorenu i ne izgovorenu reč
Hvala što sam stigla do ove divne spoznaje i Istine
Hvala hvala hvala

A sad nekoliko situacija koje su nas pratile u Egiptu i njihovo Čarobno rešavanje:

Hotel je zaista prvoklasan – čist, osoblje ljubazno u svakom momentu da pomogne i priskoci, hrana “švedski sto” sa bar 20 različitih kuvanih jela i isto tako suvog posluženja, slatkiša na pretek…Ja nisam vegan niti vegetarijanac, ali više volim povrce. To je u nazad 40-45 god a od kad sam u LDR meso je za mene čist višak. Zbog raznih razloga koje sam već pisala, ishranu sam jako promenila u zadnjih 4 meseca. Obroci koji su spremani su bili upravo ono što ja volim. POVRCE i to uglavnom lako bareno, sa raznim prelivima…e tu nastaje problem?Prelive ne poznajem…Lepo izgledaju, nešto se vrti po njima, piše naziv koji je u kulinarstvu drugaciji od naših naziva. Ja ne znam šta da stavim? Nekad potrefim dobar i ukusan a nekad, celu porciju ostavim. Jaki začini koji meni ne prijaju. Ali moj suprug je ipak pojeo i začine koji mu nisu baš po volji. Vece pre odlaska na Piramide, bilo Indonezansko veće…začini neobicni, mirisi prejaki, čak i ljuti, i on je malo pojeo ali je uneo u sebe. To vece je na bazenu bila muzika koju svi volimo. Neka grupa iz Egipta , izvodila pesme ABBA, do 23h smo bili tu a u 02h krečemo za Kairo. Suprugu loše. Muka, bolovi u stomaku, oko ponoči krenuo da povraca, Zna da ja želim da idem, jer me Piramide čekaju i on odluci da ostane u hotelu, da nama ne bi pravio smetnju a sebe izlagao nepotrebnim neprijatnostima. Svi se sa tim složimo, ali postoji ona neka doza, nelagode i žaljenja što ostaje sam. Ja sam zamolila Svetu Trojicu da mu pomognu u skladu sa voljom Stvaraoca i mi smo otišli. Sin se sa njim par puta dopisivao i bio  je dalje dobro, samo malo umoran. hvala hvala hvala

Na plaži kao i kod bazena, kako sunce grane, krecu muve, sitne, 1/3 od velicine naših muva. Ne ujedaju, samo slecu na nas, hodaju i nerviraju. Pokušavamo da ih oteramo, jedna ode, dodje pet i tako stalno. I zamolim muve, da nas ostave na miru. Nismo došli da im budemo neprijetelji, već da zajedno živimo na Planeti, svako sa svojom misjom. Odjednom ih je bilo manje ili tek po koja. Moji su to pripisivali vetru, a gledaju ostale turiste na plaži, koji ih peškirima, novinama, papucama rasteruju..i nije im jasno. Kako kod nas, tek koja? hvala hvala hvala

Na povratku kući na aerodromu…prava noćna mora
Let zakazan za 02h. Stigli smo na aerodrom sve turisti sa Balkana, u 22,30 zbog pasoške i carinske kontrole
Prolazimo pasošku kontrolu br 1 i skener
Stižemo do predaje kofera. Pasoška kontrola 2 i skener ispred nas a ima nas četvoro  i tri kofera. Jedan bracni par iz Rumunije, imaju 2 osrednja kofera sastavljena folijom. Na merenju njihovi koferi 33 kg zajedno. I tu pocinje drama…hvala hvala hvala EGIPATSKI CARINICI TRAŽE DA PLATE VIŠAK KILOGRAMA-a suma je veca nego avionska karta – jer je dozvoljeno samo 20. U uputstvu koje smo dobili, kaže kofer do 23kg. Dok su se oni raspravljali, a to je trajaloooo, sin uzme sva naša tri kofera i stavi na drugu praznu traku sa meracem, i svaki naš kofer je bio 22,7 ili 22,8 i počnemo da premeštamo stvari. U svemu tome, prebacujemo što bi rekli iz supljeg u prazno…izvadili samo jedan čaj koji smo kupili u težini od 1kg i 1 muške čarape…kako je premestao stvari, meni je dodado moj pribor za nokte, ja držala u ruci i na kraju slucajno ostavim u mom rancicu. Dakle sve što je bilo i ostalo je.. Zamolim Svetu Trojicu, kad smo poceli da stavljamo kofere na merenje da nam pomognu (jer je kilaža i dalje ista) da prodjemo lako predaju kofera. Naši koferi odjednom na merenju od 17,2-19,1 svi ispod 20 kg
hvala hvala hvala
Mi se gledamo, a meni jasno.

Idemo dalje prema mestu za cekanje ulaska u avion. Kad nas ceka i sledeca 3 pasoška kontrola i opet skener. Ovde čak izuvamo i cipele, ostajemo samo u garderobi koja je pristojna ali znaci, samo jedna majca, pantalone i čarape. I u mom rancicu naravno pribor za nokte koji sam i zaboravila. Carinik otvara pribor, vadi sve iz njega i baca. Taj pribor sam jako volela jer je bio izuzetno kvalitetan i dugo ga imam. Bila sam nekako emotivno vezana za njega. U tom momentu, ja ništa nisam osecala, samo sam se zahvaljivala i molila da se na tome završi, i jeste.

A sad ide još dodatak. Nakon ove tri skener kontrole, još dve su nas cekale na isti nacin. Taman se obucemo i obujemo, kad ono opet isto. Kad smo prošli i 5 punkt, ja kažem, više se ne oblacim i ne obuvam, idem ovako i u avion. Ali, zahladilo, pa sam morala. Zadnja kontrola, pre ulaska u sam avion. Sin koji je nebrojano puta išao u raznim zemljama, i u Izrael, i Južna Afrika, Dubai, USA, Kina,…kaže nigde ovako nešto nije doživeo. Izvinjavao mi se što je baš pribor za nokte izvadio, a zna koliko mi znaci, no ja sam rekla. Trebalo je tako. Trebalo je MENE razvezati od materije, na najlakši nacin…hvala hvala hvala

Želim da moje i misli svih ljudi na Planeti budu uvek u skladu sa voljom Stvaraoca…