Iskustvo – Doživljaji sa putovanja u Japan i Tajland

Doživljaji sa putovanja u Japan i Tajland.
Kazivanja Duhovnih energija.

Posle 12 ipo sati leta do Tokia, 4 sata provedenih na aerodromu, skoro 5 sati vožnje vozovima, i na kraju taksijem, stigli smo u hotel u Kjoto. Sudar sa Japanom, mnogobronim pravilima, sivilom gradova, nekom čudnom mrenom u očima japanaca, je kulminisao to veče činjenicom da prozor u sobi ne može da se otvori, jer to nije predviđeno?

Sutradan, u večernim satima, smo se prošetali do mesta moći Kiomizu Dera, u prevodu, hram bistre vode na planini zvuka pera. Nismo mogli da udjemo jer je bilo zatvoreno ali je proces prožimanja sa zrelim svetlećim telima započeo, dok smo mi sedeli ispred zidina hrama, slusajući vrlo intresantno kazivanje koje nam je Robert preneo. Bilo je bajkovito veče. Sutradan smo posetili hram i uživali u njegovoj lepoti, razbuktaloj prirodi koja ga okružuje, miru koji ga prožima.. Sedeći u glavnom templu, zatvorio sam oči, i doživeo nesvakidišnju prijatnost. To veče, nakon što se proces prožimanja zavrsio, a mi ručali, osetio sam priliv energije, dobro raspoloženje i razdraganost..
Kazivanje preneseno Ljubiši, Karakteristika za sva Mesta moći u Japanu, je da su se pred napad atomskim bombama na Hirosimu i Nagasaki, zrela svetleća tela zaštitila od izuzetno jakih energetskih promena koje su izazvale nuklearne eksplozije, tako što su se povukla na planinu Fuji. Ona su tamo boravila izvesno vreme dok se energetska situacija nije stabilizovala, da bi se postepeno deo po deo njih vraćao na mesta moći sa kojih je potekao. Ni na jedno od tri mesta moći, koliko ih ima u Japanu, nisu se vratila sva svetleća tela, već izvestan broj i dalje boravi na vrhu planine Fidži. U isto vreme vrh planine nije mesto moći te se posetom ne može izvršiti prožimanje sa zrelim svetlećim telima koja tamo borave. Mesto moći Kiyomizu dera je staro oko 4500. Pre 1945 na ovom mestu moći je bilo140-150 zrelih svetlećih tela, a 2009 je boravilo 92 zrela svetleća tela. Ostatak još uvek boravi na planini Fudži. Zrela svetleća tela sa ovog mesta moći imaju moć da razvijaju mudrost, vrednoću, mir i osećajnost.

Trećeg dana smo posetili Nijo Castle, hram i rezidenciju Šoguna iz 16 veka koja je danas muzej. Hram se sastoji iz više velikih prostorija, oslikanih predivnim prirodnim pejzažima, koje su međusobne povezane hodnicima koji škripe (tzv. slavujevi podovi) kada se gazi njima, kao mera bezbednosti od uljeza. Energije u hramu su me tako opile. Sedeći na stepenicama hrama, sušali smo kazivanje duh.
energija, preko Roberta, o samurajima..

Petog dana smo vozom vozili, 20km od Kjota, do mesta moći Byodoin Temple. To je budistički hram, iz 11 veka, elegantan i kitnjast, sa božanstvenim borovim vrtom i jezercetom oko njega. U hramu se nalaze 52 budine statue koje jasu na oblacima, svirajući različite instrumente. Prožimanje je trajalo blizu 4 sata, i ja sam se osecao lepo i smireno. Mesto moći je staro 4500 godina. Pre ovog hrama na ovom mestu moći je postajao čitav niz hramova koji su se smenjivali jedan za drugim. Pre 1945. na ovom mestu moći je bilo 186 a 2009. je boravilo 133 zrela svetleća tela. Zrela svetleća tela imaju moć da opuštaju, vraćaju dobro raspoloženje, veru u život i rad, uklanjaju crne misli.

Šestog dana smo bili na jednom jezeru i parku prirode u Kjotu.

Sedmi dan smo, po preporuci duhovnih energija, tražili privremeno mesto moći jer se tu nalaze zrela svetleća tela. Vozili smo se autobusom do neke reke i slapova u planinskim predelu oko Kjota, i tu smo, kada smo prešli neki mostić, nabasali na hram u šumi, za koji je rečeno da je privremeno mesto moci. To je Saimyoji temple koji je inicijalno potiče iz 9 veka. Hram, priroda, tišina i energije su divne. Sedeli smo u glavnom templu, Kira je odušveljeno trčala po prostranom hramu, lupkajući bosim stopalima po drvenim daskama poda.. U njemu se nalaze velike statue Bude i Avalokitišvare.

Narednih dana smo posetili još nekoliko hramova, od kojih mi se najvise svideo Kinkakuji temple sa prelepim vrtom, jezerom i hramom zlatne boje. Osetio se energiju bistine i lepote, a Robertu je preneto da je to mesto potencijala, i da nam je prenet potencijal za razvoj.

Na dan kad smo krenuli za Kamakuru, “slučajno” smo došli do hrama gde je Robert otkrio portale koje smo aktivirali i prošli kroz njih.
U jednom od hramova mi je, u dubokoj meditaciji, prenesena molitva, Ja želim da se budućnost ljudske rase odigra po scenariju Stvaraoca i Duhovnih energija. A u vozu za Kamakuru, Ja želim da ljudska rasa ostvari svoje potencijale i realizuje svetu misiju koju je dobila od Stvaraoca. Za razliku od moderne arhitekture gradova koja je siva i jednočilna, ovi hramovi odišu lepotom, harmonijom, elagancijom..U gradovima ima jako malo drveća i zelenila, igrališta za decu. U ljudima nema radosti i života, mladi samo pilje u telefone.. Jedva sam dočekao da krenemo za Kamakuru. U Kamakuri je bila malo prijatnija i življa atmosfera, možda zbog mora.. Hranu u Japanu je bila ukusna i raznolika, jeo sam ribu, voće i povrće. Radili smo molitve koje su nam tamo prenesene, Ovde i sada poništavam sve štetne tvorevine u hrani, u meni, u atmosferi.. Povrće i voće u prodavnicama je upakovano u najlone, uopšte ne delije prirodno i sveže.

Posetili mesto moći Kotoku in na kome se nalazi ogromna statua Bude. Prožimanje je trajalo dugo ali se sve vreme osećala energija opuštanja i mira. Pre 1945.god. na ovom mestu moći je bilo142 zrela svetleća tela a 2009.god., 104 svetleća tela. Zrela svetleće tela sa ovog mesta moći imaju moć da deluju umirujuće, opuštajuće, pojačavaju humanost.

Drugi dan smo bili u hramu Kamakura Hasedera, jedan od najstarijih hramova, potiče iz 8 veka, gde su nam prenesene inicijacije i delovanja za odlazak na Fuji. U hramu i oko njega se nalaze brojne statue i relikvije Bude, lep vrt, ribnjak sa šarenim ribama, i jake energije.
Energetski oblak nam je rekao da bi bilo dobro da pronađemo način kako da odemo do Fuji planine, i mi smo, promenivši dva voza i autubus, stigli do jezera u podnožju Fuji planine. Seli smo u jedan kafić i radili molbe koje su nam prenesene. Osetio sam snažno spustanje u meditaciju priliv energija koje su delovale na nas. Kasnije smo čuli od Roberta da su Svetleća tela pozitivno reagovala na naše molbe. 24. septembra, Tesla mi je, u meditaciji, preneo sledeće informacije: Efekti molbi koje ste radili na planini Fuji je od izuzetnog značaja za ljudsku rasu. Zrela svetleća tela koja su, posle bombe bačene na Hirošimu, se povukla na planinu Fuji, su nakon vaših molbi odlučila da se vrate na Mesta moći. Znanja koja su vam ova zrela svetleća tela prenela su vrlo dragocena, jer su svetleća tela, tokom boravka na planini Fuji, bila u direktnom kontaktu sa energetskom strukturom koja ih je podučavala za specijalne zadatke – ublažavanja štetnih posledica nuklearne energije i nuklearnog otpada po živi svet. Njihov povratak na mesta moći će omogućiti da se ta znanja prenesu na druga zrela svetleća tela i, primene, na načine koji su u skladu sa voljom Stvaraoca. Vaša svetleća tela su preuzela jedan deo tih znanja. Da bi se te moći aktivirale potrebno je da svakodnevno kažete, Ja želim da se aktiviraju moći za dematerijalizaciju nuklearne energije.

Let od Tokia do Bankoka je trajao skoro 5 sati. U Bankoku nas je dočekao nevreme i pljuskovi koji su bili svakodnevna pojava. Tajlanđani su me kupili svojom toplinom i gostopripstvom, za razliku od Japanaca koji su hladni – iako ti se svaki čas klanjaju..

Mesto moći Hram zlatnog Bude u Bankoku deluje inpozantno, sa velikom statuom Bude. Kako smo izašli iz taksija, osetio sam smirenje i mir. Dok smo sedeli pored statue Bude, zatvorio sam oči, i posle nekog vremena me trgoše reči u mojoj svesti: Miodraže, Miodraže.. Pitao sam: Da li je to Buda? Jeste, ja sam – čuo sam. Doživeo sam snažno propadanje u meditaciju i video komešanje neke zlatne energije oko
mene. Posle nekoliko minuta, kada sam otvorio oči, osetio sam se osveženo i preporođeno. Bio sam ushićen i razdragan. Kasnije, tokom večeri, osećao sam se tako srećno i raspoloženo da sam đuskao, slušajući muziku u sobi. I onda sam na viberu pročitao poruku koja je preneta Robertu, Da je na ovom mestu moći zapaljena sveća sreće u svakom od nas.. Energetski Oblak 1996.god. Ovo mesto moći je izuzetno značajno jer predstavlja jedno od najstarijih budističkih svetilišta. Ima 89 zrelih svetlećih tela a starost mu je oko 2 200 god. Sadrži duh izvorne Budine mudrosti. Zrela svetleća tela imaju osobinu da se prožimaju sa relativno nerazvijenim svetlećim telima. Njihov poluprečnik kretanja je 11,6 kilometara. Ovo mesto moći omogućava ubrazani razvoj blagotvorne ljudske prirode čije se svetleće telo proželo sa najmanje 9 zrelih svetlećih tela.

26 septembra, posle sata vožnje taksijem, smo došli u Prapathom Četi, najviši budistički hram na svetu, čija se stupa diže visoko u nebo. Proveli smo nekoliko sati na ovom mestu moći dok se nije završilo prožimanje zrelih svetlećih tela sa našim. Hram je lep i intresantan. Ja sam razgledao brojne Budine statue -poze, poređane u krug oko stupe, koje iniciraju razna energetska delovanja. Osetio sam sam da su
Ljubiša i Buda bili prisutni, i Robert je to potvrdio. Bilo je lepo i prijatno dok smo sedeli ispod dreveta života.. Energetski Oblak 1996.god. Mesto moći Prapathom Četi je najstarije mesto moći u jugoistočnoj Aziji. Sadrži 76 zrelih svetlećih tela. Ono se odlikuje izuzetno čistoćom Budinog učenja koje karakteriše veliko znanje o univerzumu, visoka svest o potrebi humanih odnosa među ljudima i talasi ljubavi koji se šire u svim pravcima iz energetskog polja koja su stvorila zrela svetleća tela.

Pri odslasu na Krabe avionom, proveli smo nekoliko sati na aeredromu, gde dolaze zrela svetleća tela sa jednog mesta moći udaljenog desetak kilometara od tog drugog aerodroma u Bankoku. Prožimanje sa ovim svetlećim telima se obavilo tokom našeg boravka na aerodromu. Ovo mesto moći je nastalo pre 2000 god., sa 64 zrela svetleća tela, čiji radijus kretanja iznosu oko 24 km, odnosno poluprečnik oko 12km. Poseduje čistoću Budinog učenja, znanja o kosmosu, o nastanku bolesti i lečenju.

Na Krabima smo provelii 5 dana. Padale su kiše, bila je velika vlažnost i sparina. Priroda, šume, more su božanstveni.. Iako su jake kiše često padale, odlučili smo da idemo na krstarenje brodom po okolnim osrtvima. To veče, na radionici, Vela je pitala: Da li u blizini postoje neko mesto moći? Robert je zatvorio oči, i rekao: Da, to je jedno ostrvo. Mesto moći potiče od civilizacije koja je živela pod morem.. Đorđe je
izlistao sva ostrva, i tako smo pronašlli ostrvo na koje treba da idemo. Sutradan, dan uoči krstarenja, dobio sam usmerenje da idem u meditaciju jer ima nešto u vezi mesta moći da se prenese. Energetski Oblak, 27.09.23. Današnja tema nosi naziv Mesto moći Krabi. Mesto moći je nastalo od civilizacije koja je živela pod morem. To su bića koja imaju izgled ljudi i riba tzv. Sirene. Imaju trup i glavu ljudi a umesto nogu peraje. Preneseni su sa planete koja ima slične uslove kao planeta Zemlja, sa sličnim odnosem kopna i mora. Oni su na svojoj planeti uspeli da razviju jednu generaciju zrelih svetlećih tela. Kada je Stvaralac ljudskoj rasi, posle pada iz raja, vratio svetleća tela Sirene su odlučile da pomognu ljudima. Materijalizovali su se na nekoliko mesta na planeti Zemlji, u morskim dubinama. Krabi su jednood tih mesta. Njihova uloga je da pomognu ljudima da ostvare kontakt sa svetlećim telima i realizuju svetu misiju koju su dobili od Stvaraoca. Oni su dobili nova sveteleća tela od Hristove energije i, pomažući ljudima, uspeli su da ih razviju do sazrevanja. Tako je nastalo mesto moći na Krabima i na još nekolikomesta na planeti. Znanja koja ova svetleća tela poseduju će omogućiti svima koji su budu proželi sa njima da lakše usposteve kontakt sa prirodom i duh. Energijama, da osete povezanost sa prirodom i kosmosom, da shvate da nisu gospodari prirode koja im daje sve za život, već njena deca. Vi ste prvi, među ljudima, kojima su ove informacije otkrivene. Da bi se prožimanje što bolje realizovalo potrebno je da kažete, Ja želim da mi se omogući prenos svetih znanja sa zrelih svetlećih tela na mestu moći Krabi, u ime viših ciljeva, u skladu sa voljom Stvaraoca.

Tog dana smo se molili da se vreme normalizuje kako bi smo mogli da idemo na krastarenje, I Robert nam je preneo molbu, Aktiviram stabilno i sunčano vreme. I gle čuda, posle nekoliko dana kiša, sutradan je bilo sunčano i, mi smo gliserom otišli do tih ostrva. Kupali smo se, gledali podvodne ribe, uživali u prirodi dok je trajalo prožimanje.

Povratak u Bankok, zatim 10 ipo sati leta do Beča, i put do kuće je protekao u dobrom rasploženju. Zahvalan sam što sam mogao da idem na ovaj put. Hvala Robertu, Nini, Kiri, Božici, Melvi, Fitki, Dijani, Veli, Đorđu, Ivi, Tamari, Martinu, Branislavu, Dragani, Mariji, Ediju na druženju. Hvala Đorđu, Robertu i Martinu đto su nas vodili..Hvala Stvaraocu, Duhovnim energijama i svetlećim telima na pomoći.

Na kraju još prenosim kazivanje koje mi je preneto pre puta.
Meditacija 24.08.23. Tesla: Vaše putovanje u Japan i Tajland ima za cilj da se zaustave tendencije pokretanja rata između Japana i
Severne Koreje. Taj rat bi pokrenuo dalje pogoršanje odnosa između Kine i Amerike, i početak
nuklearnog rata. Vaš zadatak je da inicirate i pokrenete delovanje mesta moći i drugih energetskih tačaka
kako bi se planovi u ovom pravcu neutralisali. Bitno je da svakoga dana uputite molbu, Ja želim da se sve
ideje o pokretanju rata između Japan i Koreje zaustave u korenu.